Witajcie! Co u Was? Mam zamiar zrobić serię o Wyjątkowych Zwierzętach. To jest coś jak boskie. Co wy na to?
+Takie info nie związane z postem. Jak już pisałam mogę zakładać już konta i będziecie zbierać staż. Jak ktoś chcę zapraszam na PW. Jak będe trzy osoby oprócz mnie i PET (administracji gry) to będzie można wbijać kody.
środa, 30 grudnia 2015
poniedziałek, 28 grudnia 2015
Powitanko oraz wieści.
Hej! Kto wie kim jestemxddd? Tak jestem adminką "gry". Jakież to wieści mam oprócz tego,że Mrs.Snape tu będzie pisać? Takie,że zostaje nazwa Animalife!
Witaj na blogu :)
Witajcie !
Chciałabym was zaprosić do czytania.
Już wkrótce zacznę tu pisać posty, gdy otworzą naszą grę, która prawdopodobnie będzie się nazywać:
Animalife
Chciałabym was zaprosić do czytania.
Już wkrótce zacznę tu pisać posty, gdy otworzą naszą grę, która prawdopodobnie będzie się nazywać:
Animalife
Dziękuje za przeczytanie
Z góry przepraszam za orto :)
P.S.
Musicie zgłaszać swoje pomysły dotyczące gry ( musi być 5 )
oraz rysunki maskotek z dopiskiem PET ( nazwa administracji w grze ) do ROKI1 na howrse.
Kiedy jakaś będzie zadowalająca będziemy bliżej otwarcia naszej gry !!!
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)